Cerro la Marca (3800m)
El cóndor que ens va visitar
diumenge, 6 de juliol del 2014
Criden als catalans residents a l'estranger a registrar-se en vistes al 9-N
Criden als catalans residents a l'estranger a registrar-se en vistes al 9-N
La Federació Internacional d'Entitats
Catalanes (FIEC), Òmnium i l'ANC alerten de la importància de donar-se
d'alta per a poder votar

http://www.vilaweb.cat/noticia/4201843/20140706/criden-catalans-residents-lestranger-registrar-vistes-9-n.html
http://www.vilaweb.cat/noticia/4201843/20140706/criden-catalans-residents-lestranger-registrar-vistes-9-n.html
Etiquetes de comentaris:
votacions catalans exterior
Subscriure's a:
Missatges (Atom)

