diumenge, 6 de juliol del 2014

Criden als catalans residents a l'estranger a registrar-se en vistes al 9-N

Criden als catalans residents a l'estranger a registrar-se en vistes al 9-N

La Federació Internacional d'Entitats Catalanes (FIEC), Òmnium i l'ANC alerten de la importància de donar-se d'alta per a poder votar
 

http://www.vilaweb.cat/noticia/4201843/20140706/criden-catalans-residents-lestranger-registrar-vistes-9-n.html 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada