Criden als catalans residents a l'estranger a registrar-se en vistes al 9-N
La Federació Internacional d'Entitats
Catalanes (FIEC), Òmnium i l'ANC alerten de la importància de donar-se
d'alta per a poder votar

http://www.vilaweb.cat/noticia/4201843/20140706/criden-catalans-residents-lestranger-registrar-vistes-9-n.html
http://www.vilaweb.cat/noticia/4201843/20140706/criden-catalans-residents-lestranger-registrar-vistes-9-n.html
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada